https://upbility.gr/collections/new_ebooks/products/xrwmatista_molyvia_fthinopwro?aff=31
ΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΧΩΝ
……… Τρίμηνο
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
……………. Νηπιαγωγείο ………………………………………….. Σχολ. Έτος: …………………..
Όνομα νηπίου:…………………………………………………………….. Τάξη: ……………….
Ημερ. Γέννησης: ………………………………………………………….
Διάγνωση: ………………………………………………………………………..
‘Όνομα εκπαιδευτικού τάξης: …………………………………………………………………………..
Όνομα εκπαιδευτικού ένταξης/ παράλληλης: …………………………………………………………………………..
Β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΤΟΜΕΑΣ: Κοινωνικές Δεξιότητες
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Επικοινωνίας
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Παιχνιδιού
Λειτουργικό παιχνίδι
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Κατασκευαστικό παιχνίδι
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Συμβολικό παιχνίδι
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Παιχνίδι με κανόνες
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Αυτοεξυπηρέτησης
Δεξιότητες στην τάξη και το σχολείο
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ………………………………………………………………………………………………………………………
Δεξιότητες στην κοινότητα
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
ΤΟΜΕΑΣ: Προαπαιτούμενες Δεξιότητες
Προμαθηματικές έννοιες
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Οπτικοκινητικός συντονισμός
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Οπτικοχωρικός προσανατολισμός
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Προσαρμογή στη ρουτίνα του σχολείου
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Ακολουθία οπτικών οδηγιών
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
- ……………………………………………………………………………………………………………………….
Γ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Μπορείτε να εκτυπώσετε τη φόρμα σε Pdf εδώ ΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΧΩΝ
Ελένη Γ. Κοντοπούλου
Ειδική Παιδαγωγός
www.pencilcase.edu.gr | info@pencilcase.edu.gr