Φόρμα καταγραφής στόχων για τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη

https://upbility.gr/collections/new_ebooks/products/xrwmatista_molyvia_fthinopwro?aff=31

ΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΧΩΝ

……… Τρίμηνο

Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

……………. Νηπιαγωγείο …………………………………………..      Σχολ. Έτος: …………………..

Όνομα νηπίου:……………………………………………………………..             Τάξη: ……………….

Ημερ. Γέννησης: ………………………………………………………….

Διάγνωση: ………………………………………………………………………..

‘Όνομα εκπαιδευτικού τάξης: …………………………………………………………………………..

Όνομα εκπαιδευτικού ένταξης/ παράλληλης: …………………………………………………………………………..

 

Β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

 

ΤΟΜΕΑΣ: Κοινωνικές Δεξιότητες

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Επικοινωνίας

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Παιχνιδιού

Λειτουργικό παιχνίδι

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Κατασκευαστικό παιχνίδι

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Συμβολικό παιχνίδι

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Παιχνίδι με κανόνες

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

ΤΟΜΕΑΣ: Δεξιότητες Αυτοεξυπηρέτησης

Δεξιότητες στην τάξη και το σχολείο

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ………………………………………………………………………………………………………………………

Δεξιότητες στην κοινότητα

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

ΤΟΜΕΑΣ: Προαπαιτούμενες  Δεξιότητες

Προμαθηματικές έννοιες

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Οπτικοκινητικός συντονισμός

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Οπτικοχωρικός προσανατολισμός

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Προσαρμογή στη ρουτίνα του σχολείου

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Ακολουθία οπτικών οδηγιών

  • ……………………………………………………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………………………………………………….

Γ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Μπορείτε να εκτυπώσετε τη φόρμα σε Pdf εδώ ΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΧΩΝ

 

Ελένη Γ. Κοντοπούλου
Ειδική Παιδαγωγός

www.pencilcase.edu.gr | info@pencilcase.edu.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *